Välkommen!


Det mesta som händer oss människor, som vi har behov av, tänker och tror är i grunden detsamma i alla kulturer, samhällsklasser och genom årtusenden. Ingenting är nytt under solen. Men det är inte mindre viktigt eller intressant för det. Tvärtom!
Här delar jag tankar och upplevelser som har anknytning till mitt liv. Ofta är det genom dikter, citat och böner, som jag tycker om. Du får gärna kommentera inläggen. Hur man gör läser du på sidan Om bloggen.

lördag 5 januari 2013

Soligt och glatt

Missade idag att ta på solens återkomst. Så ljust och härligt! Det är vackert när solen återspeglar sig i snön, på grenar och stammar, i fönster... Hoppas på en solig dag i morgon också.

Istället tog jag med mig kameran till URBANSTORE strax innan stängningsdags. Vi ville hälsa på Karin som var uppe på blixtvisit. Där var det soligt och glatt på ett annat sätt.



Glada Desirée och Karin

Färgstarka ljusstakar att bli glad av

Här är Karins egendesignade ljusstakar i ek

En "bra att ha"-sak, en Tvåa är väl alltid bra att ha!?


Läckra lampor i färgglada sladdar

URBANSTORE ligger på Sturegatan 10 i Boden. En inredningsbutik med möbler, tapeter, sängkläder och mindre designade saker som klockor, kökshanddukar, burkar, skålar och mycket annat. Väl värt ett besök!
Anledningen till att jag gör reklam för URBANSTORE är för att det är min bror Urban som äger butiken. Trettondedagsafton-tema får det väl bli ett annat år, om inte imorgon...

Här kan du läsa en artikel om Urbanstore i NSD 11 nov 2012
 Här finns också en mycket fin närbild av min bror Urban. Skulle vilja lägga in den här, men det får jag ju inte... :-(

NSD har varit där idag också och intervjuat och fotograferat Urban och Karin, men det verkar inte finnas på nätet än.

Karin Mannerståls hemsida finns här 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar