Välkommen!


Det mesta som händer oss människor, som vi har behov av, tänker och tror är i grunden detsamma i alla kulturer, samhällsklasser och genom årtusenden. Ingenting är nytt under solen. Men det är inte mindre viktigt eller intressant för det. Tvärtom!
Här delar jag tankar och upplevelser som har anknytning till mitt liv. Ofta är det genom dikter, citat och böner, som jag tycker om. Du får gärna kommentera inläggen. Hur man gör läser du på sidan Om bloggen.

onsdag 17 juli 2013

Rea på URBANSTORE

Mr Hall, designad av Karin Mannerstål.
Nu 1450 KR
Finns i vitt också.

I dag var jag in på URBANSTORE och träffade min bror och brorsdotter. Jag blev helt betagen av all rea där - och det var verkligen REALISATION! Tur att man inte har plats för så mycket mer!

En sådan här Klädhängare (eller vad heter det?!) har vi redan. 490 kr!! 
Vi skulle ha väntat... :-)
Den har vi i vårt uterum, mycket praktisk och bra.


Det här inlägget får bli ett reklam-inlägg för Urbanstore, 
så jag fortsätter...

På tal om Hallmöbler, så tycker jag att den här är riktigt fin,
så mycket för 990 kr!
Den fina gröna tapeten, som Urbanstore också säljer, 
blev lite konstig på det här fotot, vet inte varför...


Soffbord 200 kr! Lampbord 100 kr!

Sesam byrå 3990 kr (ord 8990 kr)

Sesam skrivbord vit/ek 1700 kr

Sänggavlar fanns det också, den här är lite rolig, tycker jag, med fack på sidan. 4990 kr.
Libra huvudgavel + sockel ord 11.335 kr

En annan huvudgavel: Basic 650 kr.

Stort runt bord 1350 kr

Hylla i björk 195 kr

Hatthylla i ek 495 kr och i björk 395 kr

James herrbetjänt i valnöt, 290 kr (ord 1650 kr)

Det finns mycket som inte är på rea också. 
Som den här fina röda italienska stolen i aluminium med flera olika funktioner, 
den heter FIAM Spagehetti stol. Skön!


Jag får inte betalt för det här reklaminslaget, om någon skulle tro det. 
Jag gör det bara i egenskap av storasyster -
och allra mest för att jag tycker att det är kul!

Om du klickar på bilderna blir de större.

URBANSTORE finns i Boden förstås!

Nästa inlägg handlar om något annat!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar