Välkommen!


Det mesta som händer oss människor, som vi har behov av, tänker och tror är i grunden detsamma i alla kulturer, samhällsklasser och genom årtusenden. Ingenting är nytt under solen. Men det är inte mindre viktigt eller intressant för det. Tvärtom!
Här delar jag tankar och upplevelser som har anknytning till mitt liv. Ofta är det genom dikter, citat och böner, som jag tycker om. Du får gärna kommentera inläggen. Hur man gör läser du på sidan Om bloggen.

onsdag 22 januari 2014

Sagolandskap


I dag blir det bara några foton från kyrkbyn.
Fotona gör inte alls verkligheten rättvisa.



Men det var som att vandra runt i ett sagolandskap.
Tyvärr kom jag ut med kameran en timme/en halv timme försent.
Solen var på väg bort.


Det var så läckert hur kyrkan "lyste fram" mitt i allt det vita.



Ursäkta; det blev samma motiv på alla bilderna!
En annan dag får det bli ett annat motiv :-)

I dag har det varit omkring 15-20 grader kallt.

Nu ska jag mumsa i mig en citron och sedan gå och lägga mig. Trött!
God natt!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar