Välkommen!


Det mesta som händer oss människor, som vi har behov av, tänker och tror är i grunden detsamma i alla kulturer, samhällsklasser och genom årtusenden. Ingenting är nytt under solen. Men det är inte mindre viktigt eller intressant för det. Tvärtom!
Här delar jag tankar och upplevelser som har anknytning till mitt liv. Ofta är det genom dikter, citat och böner, som jag tycker om. Du får gärna kommentera inläggen. Hur man gör läser du på sidan Om bloggen.

lördag 4 januari 2014

Reklampaus


25% på plåtburkar med griffeletikett


Ja, nu blir det reklampaus mellan julhelgernas budskap. Snart träffar vi de vise männen, men först går vi till URBANSTORE - därmed inte sagt något om det är stjärnan som leder och lyser dit...


Sänggavel 4290 kr


Det lyste i alla fall i butiken idag när jag var ute en sväng. Eftersom jag inte träffat min bror efter nyår, ville jag gå in och önska honom och brorsdotter en god fortsättning på året.


Tavellister i ek, 4 st 30 cm 100 kr, 4 st 60 cm 150 kr


Det var mycket folk där. Men vi hann i alla fall prata en stund.
Kul att träffa dem!




Rean pågår för fullt. På lagret finns superbilliga saker. Kolla t.ex. den här skohyllan för 150 kr, ord pris är 1260:-  Det är nästan man vill köpa bara för att det är så billigt... Den måste inte användas som skohylla, man kan t.ex. ställa två, tre sådana hyllor bredvid varandra, för att ha någonting annat i och på den... Kanske kan man ställa dem på varandra...



I själva butikslokalen finns andra erbjudanden,
som t.ex. 10 % på hela sortimentet från Ermatiko.

Vet inte om denna soffa är ifrån Ermatiko...


Roller bord vitlack 1675:- ord 2090
ek 1620:- ord 2025


15% på mimous sortiment


Jag gillar deras kuddar!




Mimous har också handdukar och överkast


Slut på reklaminslaget för idag.


Det sista jag såg innan jag lämnade URBANSTORE.
Inte så dumt budskap att bära med sig resten av dagen.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar