Välkommen!


Det mesta som händer oss människor, som vi har behov av, tänker och tror är i grunden detsamma i alla kulturer, samhällsklasser och genom årtusenden. Ingenting är nytt under solen. Men det är inte mindre viktigt eller intressant för det. Tvärtom!
Här delar jag tankar och upplevelser som har anknytning till mitt liv. Ofta är det genom dikter, citat och böner, som jag tycker om. Du får gärna kommentera inläggen. Hur man gör läser du på sidan Om bloggen.

söndag 29 september 2013

1 års jubileum


I dagarna är det ett år sedan som butiken URBANSTORE öppnade.



Det firas med 10 % och 20% på en massa varor/märken.


Firandet pågår till den 7 oktober, Birgitta-dagen!


Det finns muggar, handdukar mm
av den populäre danske designern Arne Jacobsen.
Brickorna till vänster har däremot Karin Mannerstål designat.


Som denna bricka t.ex. Den finns i många roliga texter och färger.


Karin har designat dem enbart för URBANSTORE i Boden!
Min brorsdotter Desirée arbetar i butiken.


En annorlunda byrå som man kan skjuta ut lådorna från två håll.




URBANSTORE ligger på Sturegatan 10 i Boden.
Öppettider: Månd - Fred kl 10-18.
Lörd 10-15


Det där lilla "brickbordet" (eller vad det kan heta) till vänster. gillar jag.
Möbler som man lätt kan flytta på allt efter behov, tycker jag är superbra.

Så! Nu har jag överöst er med reklam från min brors butik.
Hoppas på överseende!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar