Välkommen!


Det mesta som händer oss människor, som vi har behov av, tänker och tror är i grunden detsamma i alla kulturer, samhällsklasser och genom årtusenden. Ingenting är nytt under solen. Men det är inte mindre viktigt eller intressant för det. Tvärtom!
Här delar jag tankar och upplevelser som har anknytning till mitt liv. Ofta är det genom dikter, citat och böner, som jag tycker om. Du får gärna kommentera inläggen. Hur man gör läser du på sidan Om bloggen.

onsdag 30 juli 2014

Urbanstore


I slutet av dagen var Owe och jag på Urbanstore, Boden.


Och där träffade vi de här fina expediterna 
(som min mamma och jag hälsade på igår)!


Inlägget idag får - rakt upp och ned - bli reklam för min brors butik.


Lite nytt som kommit in...










Rean är i lokalen innanför:


Ja, det finns en del kvar på rean. T.ex. den här 3-sits soffan  Lincoln med fåtölj för 9300 kr (ord. pris 18605:-)



Eller den här 3-sits soffan Aura high för 7990:- (ord pris 13625:-)

 50% på dessa mattor


Mitt bland porslinet hittade jag några tänkvärda ord:
MAN KAN FRÅGA SIG VAD VI SPAR ALL TID TILL


Eller: I DET ENKLA BOR DET VACKRA


Dessa nya tavlor har också en del tänkvärt att säga. Klicka på bilden så blir den större så kan du kanske läsa vad det står. Annars kan du komma till URBANSTORE på Sturegatan 10 i Boden ;-)


Det bästa i butiken idag kan man inte köpa för pengar!
Livet innehåller fantastiskt nog många dyrbara gratis-gåvor att ta vara på; 
ett leende, en kram, en blick...
måtte vi inte missa dem!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar