Välkommen!


Det mesta som händer oss människor, som vi har behov av, tänker och tror är i grunden detsamma i alla kulturer, samhällsklasser och genom årtusenden. Ingenting är nytt under solen. Men det är inte mindre viktigt eller intressant för det. Tvärtom!
Här delar jag tankar och upplevelser som har anknytning till mitt liv. Ofta är det genom dikter, citat och böner, som jag tycker om. Du får gärna kommentera inläggen. Hur man gör läser du på sidan Om bloggen.

tisdag 22 april 2014

Tid att vara

I går var jag ledig. Jag fick tid att vara tillsammans med dotter och hennes sambo. Vi satt ute en del i solen, men vi var också till min mamma och hennes man.



Till vår överraskning så var min bror från Piteå där också.



På kvällen bjöd våra ungdomar Owe och mig
på en mycket god Tre-rätters middag.



I kväll har vi vinkat adjö av våra stockholmare.


Här väntar vår dotters fina sambo att alla ska bli klara för färd till Kallax.

Men innan de for var vi till URBANSTORE, förstås.



Lite blev det handlat till det nya hemmet.



Dock inte det som är på bilderna.



I morgonkväll, Onsdag, är det Kafékväll i Porsökyrkan
Själens spegelbild i konst och musik
med Gerd Andersson och Mona Nykänen.
Det tror jag blir bra!
Läs mer här


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar