Välkommen!


Det mesta som händer oss människor, som vi har behov av, tänker och tror är i grunden detsamma i alla kulturer, samhällsklasser och genom årtusenden. Ingenting är nytt under solen. Men det är inte mindre viktigt eller intressant för det. Tvärtom!
Här delar jag tankar och upplevelser som har anknytning till mitt liv. Ofta är det genom dikter, citat och böner, som jag tycker om. Du får gärna kommentera inläggen. Hur man gör läser du på sidan Om bloggen.

torsdag 18 juni 2015

Midsommar står för dörren...



Midsommarhelgen närmar sig... Solen har lyst hela dagen! 
Det har varit fullt på parkeringar och i matvarubutiker.


Kom ihåg att sitta ner en stund och ta det lugnt ibland...


Håll lite distans till städning och matlagning. Ha kul!
Var snäll mot dig själv och andra som kan finnas i närheten.


BE YOUR OWN KIND OF BEAUTIFUL!


Owe och jag var till Urbanstore och önskade min bror Urban en glad och avkopplande midsommar. Alla foton (utom den sista) är ifrån Urbanstore. Precis idag har han premiär för sin Webbutik
Titta in om du har lust!

Överluleå kyrka i bakgrunden

Jag vill också önska dig som läser min blogg en midsommar som känns bra för dig! Vi uppskattar olika saker och miljöer.
Själv kommer jag att vara i Matteuskyrkan, Boden i morgon där vi firar midsommarafton kl 13-15.30. Kl 12 kläs stången.
På länken nedan kan du läsa mer om midsommarfirande i Svenska kyrkan i Boden.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar