Välkommen!


Det mesta som händer oss människor, som vi har behov av, tänker och tror är i grunden detsamma i alla kulturer, samhällsklasser och genom årtusenden. Ingenting är nytt under solen. Men det är inte mindre viktigt eller intressant för det. Tvärtom!
Här delar jag tankar och upplevelser som har anknytning till mitt liv. Ofta är det genom dikter, citat och böner, som jag tycker om. Du får gärna kommentera inläggen. Hur man gör läser du på sidan Om bloggen.

lördag 27 september 2014

2 års jubileum


URBANSTORE
på Sturegatan i Boden har 2 års jubileum.
Det firar de med 10 % på allt fram till och med 6/10.
Länk till URBANSTORE




På mattor är det dessutom 15 %

Allt från Mimou, även tapeter därifrån 20%



Mycket nytt och snyggt från Ferm



Urban, min bror, har satsat på en ny typ av varor i höst.
Goda ätbara saker.








Vi köpte med oss hem bl.a. Risotto, som vi åt till middag. Med Parmesanost till blev det mycket gott. Min man (observera inte jag!) plockade också med en Chokladfondue, 70% mörk choklad. Min brorsdotter säger att det är den godaste choklad hon ätit! Undrar när han tänker bjuda på den...

Klicka gärna på bilderna så ser du bättre.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar