Välkommen!


Det mesta som händer oss människor, som vi har behov av, tänker och tror är i grunden detsamma i alla kulturer, samhällsklasser och genom årtusenden. Ingenting är nytt under solen. Men det är inte mindre viktigt eller intressant för det. Tvärtom!
Här delar jag tankar och upplevelser som har anknytning till mitt liv. Ofta är det genom dikter, citat och böner, som jag tycker om. Du får gärna kommentera inläggen. Hur man gör läser du på sidan Om bloggen.

fredag 7 juli 2017

Välkommen!




Välkommen till Öppen kyrkstuga!
Lördag och Söndag 8 och 9 Juli kl 12-16
har vi vår lilla kyrkstuga öppen för den som är intresserad.




Förutom själva kyrkstugan - 
som är det märkvärdiga i sammanhanget! - 
kommer jag att visa några av mina akvareller.
Bara för skojs skull... 




Vi har varit i stugan och förberett de sista dagarna.



Det har varit så otroligt vackert när vi har åkt hem på kvällarna.
Här från igår vid midnatt.
Tyvärr gör fotot inte rättvisa åt det himmelska konstverket.




Vilka färger det var!

Också ikväll var det vackert.




Vår kyrkstuga har nummer 269 och finns på Framlänningsvägen,
i kyrkstaden i Gammelstad, Luleå.
Mitt emot Visningsstugan.
Välkommen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar