Välkommen!


Det mesta som händer oss människor, som vi har behov av, tänker och tror är i grunden detsamma i alla kulturer, samhällsklasser och genom årtusenden. Ingenting är nytt under solen. Men det är inte mindre viktigt eller intressant för det. Tvärtom!
Här delar jag tankar och upplevelser som har anknytning till mitt liv. Ofta är det genom dikter, citat och böner, som jag tycker om. Du får gärna kommentera inläggen. Hur man gör läser du på sidan Om bloggen.

tisdag 10 januari 2017

Urbanstore



Det var länge sedan jag la ut några bilder från min bror Urbans butik; Urbanstore i Luleå. Notviksstaden, tror jag att det heter. Banvägen 25. Bredvid Växtriket och Leklust.
.
https://www.facebook.com/URBANSTORE-461389617238632/?fref=ts





Några bilder får bli mitt inlägg idag.



På Urbanstore finns det rätt mycket leksaker nu för tiden.
Fina, med bra kvalité.



Gå gärna in via länken och se vad som finns mer.

Vackert porslin finns det också.



Tack för idag!
Slut för idag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar