Välkommen!


Det mesta som händer oss människor, som vi har behov av, tänker och tror är i grunden detsamma i alla kulturer, samhällsklasser och genom årtusenden. Ingenting är nytt under solen. Men det är inte mindre viktigt eller intressant för det. Tvärtom!
Här delar jag tankar och upplevelser som har anknytning till mitt liv. Ofta är det genom dikter, citat och böner, som jag tycker om. Du får gärna kommentera inläggen. Hur man gör läser du på sidan Om bloggen.

onsdag 18 oktober 2017

Kärlek






De flesta människor 
behöver mer kärlek än de förtjänar.

Marie von Ebner-Eschenbach








2 kommentarer:

  1. Din kärlek �� kommer till mig och jag känner det inombords och jag är så tacksam. Jag saknar dig så mycket, skickar många kramar till dig. �� �� ��

    SvaraRadera
    Svar
    1. Många kramar och kärlek till dig, Anna! ❤ Hoppas att vi kan ses snart!

      Radera